Börjar 1 januari? ;D \ Lindaaaaaaaa

Dag 1 - presentation om mig
Dag 2 – Mina syskon.
Dag 3 – Det här åt jag idag.
Dag 4 – Min första kärlek.
Dag 5 – Min dag i detalj.
Dag 6 – Mina bästa vänner.
Dag 7 – Mina passioner.
Dag 8 – En perfekt helg för mig.
Dag 9 – Det här hade jag på mig
Dag 10 – Mitt arbete.
Dag 11 – I min handväska.
Dag 12 – Den frisyr jag trivs bäst i.
Dag 13 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 14 – Mina drömmar.
Dag 15 – Fula ovanor.
Dag 16 – Min favoritresa.
Dag 17 – Min bästa födelsedag.
Dag 18 – Något jag saknar.
Dag 19 – Den här dagen för precis ett år sedan.
Dag 20 – Min önskelista.
Dag 21 – Det här upprör mig.
Dag 22 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 23 – Det här får mig att gråta.
Dag 24 - Det här får mig att må bättre
Dag 25 - Min skoltid
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Mina favoritskor
Dag 29 - Mina ambitioner
Dag 30 - Om jag var tvungen att byta utséende med ngn skulle det va med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0