Tjenare ;D \ Linda

Äntligen har Lovisa börjat skriva mer också ;)
Aja..
Förlåt för att jag inte har uppdaterat påå  skit länge typ höhö :p
Men skola dödar  mig !
Typ haha.
Men jag kan bäretta det jag kmr ihåg haha :P

Fredag 19 \11-10 : Minnen för livet brää... iaf jag fyllde år då hehe , ett grattis i efterskott kanske ? (a)
Jag o Linnea gick på bio, egentligen skulle linus , adriana, eloise och lovisa också följa med men det blev nt så, Lovisa blev B.la sjuk -.-
Jaja vi kollade på Harry potter och dödsrelikerna del 1 i kista, den var bättre än jag trodde faktiskt ;)
Lördag 21\11-10 ; Min andra födelsedags fest :D
Jag fick 2200 kronor :D
 och smycken :)
Linnea sov hos mig från lördag till söndag, vi hade fett ruuuligt :D
Söndag 22 \11-10 ; Jag var med Linnea en liten stund men sen gick hon hem :(
 Och måndag-fredag var jag i skolan som vanligt.
Igår gjorde jag inget speciellt hade trååk
Elr ja just det i fredags var det skoldisko det var ganska kul iaf :D
innan så var jag hos linnea , uuft jag förvirar säkert er , jag suger på att förklara men ah skit i..
Nu : Ska snart tagga ut tror ja ?
Men vet nt vad jag ska göra höhö..
Jaja hejdååå sötnosar (:
Ps: kommentera lite förfaasen :D haha driver , men snälla gör dt :D ♥

Fula jag .


ingen aning villket språk låten e på...

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp :@

2010-12-07 @ 08:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0