tog bort förra inlägget för att..

tog bort förra inlägget för att jag fick en kommentar från en anonym att det var taskigt mot lovisa.
Varför jag skrev inlägget var för att jag o Linnea hade tjafsat lite men sen blev vi sams igen..
Lovisa är också min bästavän, och jag gilalr båda lika mkt... fast bara för att jag inte skrev med Lovisa så menar jag inte att jag inte tkr om lovisa lika mkt som linnea elr ngt... och du anonym du kan väl ta och bäretta vem du är ? :S
tappar blogglusten när jag får anonyma\elaka kommentarer.. vafan det blir inte ens lika kul ? :S

....






Linnea& Lovisa , båda är mina bästavänner , Fattaru ?

\ Linda :@

Kommentarer
Postat av: RebeckaSvensson

hoppas att du har haft en bra dag.

kram :D

2010-11-06 @ 00:02:31
URL: http://rebeckaasvenssoon.blogg.se/
Postat av: RebeckaSvensson

sv;

ajdå, hoppas morgondagen blir bättre för dig :)

Nja, min dag har faktiskt varit bra fast det har varit en sådan "chill" dag på många vis ^^ (a'

2010-11-06 @ 23:40:16
URL: http://rebeckaasvenssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0