10-10-10\Linda

Tjeeeena ;)
Idag ska jag köpa en skinn jacka och kanske tjock tröja,en skit fin mössa som linnea också ska köpa och leggins.
Sovde ju över hos Linnea o kom hem igår.
Vi hade jätte roligt :D
Men det hände lite konstiga saker :P
Vi skulle bada sen gick det inte att stänga av vattnet haha vi fick paniiiik typ , men det gick bra sen :P
Aja just nu lyssnar jag på muuusssiiiiiicc :P
Serbisk vadå stolt serb juueeee ;)
Okej mobbat inlägg men aahh......
Jag ska äta frulle ( frukost) snart, sen ska jag ut och när min pappa kommer ska vi köpa jackan :D
Kanske lite sent att köpa skin jacka nu  det e ju snart vinter men men, vill man vara fin får man väl frysa xD
Men nu orkar jag inte skriva mer i den här konstiga bloggen nej skoja men inlägget bler fett knaaaassss ju.
Jaja det e ngt fel med mig just nu kolla hur jag skriver :O
Aja puss o kraaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0