Söndag\Linda

Hej o god morgon (:
Jag ska snart titta på typ 7 filmer haha.
Men lite senare idag måste jag börja lite på matteläxan som är tills på tisdag.
Jag håller på att redigera en make up tutorial men vet inte när eller om jag ska lägga upp den på bloggen, jag får väl se :)
Jag vaknade för typ 1 timme sedan och då satt jag bara vid datorn.
Det var länge sedan jag kollade på film hemma så ska göra det nu , ska typ kolla på 2012,twilight,last song , och fler filmer orkar inte skriva alla nu.
så som ni har märkt är Linnea o Lovisa off på bloggen ahah nä men de har inte börjat skriva någonting än , hoppas att de gör de snart =)
Vill ni att jag ska göra haul videos?
Ni vet där man visar vad man har köpt och sånt? :)
Kommentera vad ni vill se mer i vår blogg :)
Senare i dag kanske jag ska gå någonstans med min pappa vi får se om han orkar , för han är på sitt jobb just nu.
Åh i morgon skola :S
VI kommer inte kunna skriva jätte mkt för vi får 1000 läxor varenda dag typ.
Men nu ska jag sätta mig vid laptopen och titta på film , skriver mer senare.
\Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0