03:14 Förlåt för dålig uppdatering\ Linda

Hej.
Ah jag vet att vi suger på att blogga,men jaja.
ska typ gå o lägga mig nu e fett trött mår skit illa.
Skolan börjar på måndag fan alltså -.-
men ah.
I morgon elr ja senare idag ska jag kanske åka ngn stans, måste iaf köpa ett nytt busskort annars kan jag inte ta mig till skolan och måste stanna hemma , ooh skönt ju fast ne jag måste ju fan.
idag var min moster o min kusin är för att der är serbisk jul, fick typ lite mera julklappar hehe jag fick ju ändå massor den 24 december.
jaja ska nog kolla på film innan jag somnar :/
vill sova men det känns som att jag kommer ha svårt o somna, damn ska försöka vakna vid 11-12 i morgon så att det inte blir vid 3 som alla andra dagar hähä ;P
Puss\Linda

bilden e typ från november , jag o lovisa innan idrotten i skolan :P jag är hon åt höger alltså tjejen med hello kitty strumpor xD och mer mjukis aktiga byxor ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0