Krya på er.....

...Linnea&Lovisa
Ja jag vet att vi skulle spela in videon idag och lägga upp den.
Men vet ni vad , första skoldagen blev BÅDE linnea och lovisa sjuk , villken mardröm HAHA.
Hoppas de kommer till skolan i morgon.
Jag är sjukt jävla trött. Hmm kanske inte konstigt efter bara 5 timmars sömn inatt?
Har vänt om dygnet , gått o lagt mig vid 6 och vaknat vid 6 på kvällen -.-
Så det gick åt helvete med att försöka sova.
Jag låg och försökte men somnade ändå vid 2, det kanske inte låter så jätte sent men jag måste sova MINST 12-13 timmar för att kunna konsentrera mig och vara på toppen humör.. Men jag vägrar att gå och lägga mig kl 17-18? ;o
jaja...
Idag var det skola , fösrsta skoldagen rätt okej faktsikt , fast nää jag längtade hem som fan för jag var jävligt trött -.-'
Efter skolan åkte jag och Diana till centrum och träffade Selma där .
Sen gick diana hem och jag o selma var själva vi var där från ca 16:05(?) till 18:45 ungefär.
Jag letade en present till min pappa , och jag hittade 3 :D
det var vääääldigt bra. Hoppas han blir nöjd hihi ^^
Ska gå nu pöööss.
\ LINDA


Kommentarer
Postat av: LINNEA

Hejhopp. Jag har precis startat en novellblogg om Taylor Lautner. Du får gärna läsa den om du vill! :)



http://iheartlautner.blogg.se

2011-01-13 @ 16:58:56
URL: http://iheartlautner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0